Hieronder vindt u per categorie veelgestelde vragen. Deze geven u wellicht een helder antwoord op uw vraag. Heeft u aan de hand hiervan nog vragen of heeft u een andere vraag dan staan wij u graag persoonlijk te woord.
Veelgestelde vragen
- Proefzitten
- Afhalen
- Bezorgen & bezorgkosten
- Betaalmogelijkheden
- BTW
- Garantie
- Retour
- Klachtenafhandeling
Proefzitten
Bij Tuinbank Teak kunt u altijd gebruik maken van de mogelijkheid om te komen proefzitten. Dat houdt in dat u al onze modellen eerst kunt uitproberen, voordat u eventueel besluit om tot aankoop over te gaan. Het is immers erg fijn om te weten of een stoel of bank prettig zit. Op deze manier wordt het maken van een juiste keuze een stuk makkelijker!
Afhalen
De producten in de webshop van Tuinbank Teak zijn allemaal op voorraad aanwezig. De producten kunt in principe na het bestellen afhalen in onze vestiging in ’t Harde. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag op afspraak geopend.
Bezorgen & bezorgkosten
Wanneer u de door u bestelde producten graag bij u thuis wil laten bezorgen dan is dat uiteraard mogelijk. Tuinbank Teak heeft alle producten op voorraad en we kunnen de bestelde producten binnen 14 dagen bij u afleveren. Wanneer u tijdens het bestelproces heeft aangegeven dat u de producten bij u wilt laten bezorgen dan nemen wij contact met u op over de uitlevering.
Bezorgkosten
- Binnen een afstand van 15 km van ’t Harde €00,00
- Afstand van 15 tot 40 km van ’t Harde €25,00
- Afstand van 40 tot 80 km van ’t Harde €35,00
- Afstand van 80 tot 120 km van ’t Harde €45,00
- Afstand van 120 tot 150 km van ’t Harde €55,00
- Boven de 150 km van ’t Harde prijs op basis van het aantal kilometers. In te zien bij stap 4 van het afrekenproces.
Betaalmogelijkheden
Bij bestellingen via de website van Tuinbank Teak kunt u met IDEAL betalen. Het betalen via IDEAL is erg gemakkelijk en daarnaast ook zeer veilig en vertrouwd. Uiteraard kunt u bij Tuinbank Teak ook contant of met pin betalen. Wanneer u de producten laat bezorgen is er ook de mogelijkheid om contant te betalen bij aflevering.
BTW
De vermelde prijzen van de producen in onze webshop zijn inclusief 21% B.T.W. Er zijn veel concurrerende sites die hun producten in de webshop aanbieden voor een prijs zonder deze BTW. Hierdoor lijken de producten in eerste instantie een stuk goedkoper te zijn dan ze in werkelijkheid zijn, aangezien er bij het afrekenen gewoon de 21% BTW betaalt dient te worden.
Garantie
Bij Tuinbank Teak heeft u 1 jaar garantie op de door u gekochte tuinmeubelen. U kunt de producten door ons laten repareren en waar nodig kan een product omgeruild of vervangen worden. De termijn van 1 jaar geldt onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Ter voorkoming van problemen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u om contact op te nemen via de mail, graag foto’s toevoegen. Wij zullen dan voor een passende oplossing zorgen.
Retour
De door u gekochte producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Het is wel raadzaam om bij het afhalen of bij de bezorging uw bestelling te controleren. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op Wanneer u merkt dat uw bestelling incompleet of beschadigd is. De artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden. Daarnaast moet het product ook ongeschonden zijn. Het aankoopbedrag zullen we binnen 14 dagen na aankoop terugbetalen. Wanneer een retour of omruiling bij u afgehaald dient te worden, zullen we vooraf de kosten met u bespreken. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.